Müügitingimused

1. Üldtingimused
1.1. BeauMonde e-pood müüb NPM Grupp OÜ kuuluvates kauplustes BeauMonde müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).
1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.beaumonde.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi e-pood) omaniku NPM Grupp OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses e-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja andmed: NPM Grupp OÜ, registriaadressiga Sõstramäe tn. 10 Tallinn 13816. Reg. kood 10466604.

2. Hinnad
2.1. Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

3. Tooted
3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos olemas.
3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode laost puudub , ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub E-poe töötaja Kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 10 päeva jooksul.
3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

4. Kohaletoimetamine
4.1 Tellimus võetakse töötlemiseks vastu alles pärast tellimuse eest tasumist.
4.2 Ostja on kohustatud tarneaadressi võimalikult täpselt andma (sh kulleri jaoks oluline informatsioon (ukse kood, kontori number jne)). Valesti määratud aadressi tõttu võib tarneaeg pikeneda.
4.3 Tarneaadressi sisestamisel peab kindlasti ära märkima telefoninumbri, mille kaudu saab kuller paki saajaga ühendust võtta. Valesti määratud telefoninumbri tõttu võib tarneaeg pikeneda.
4.4 Tööpäevadel kella 11.00 kuni 15.00 vastu võetud tellimusi töödeldakse samal päeval ja need edastatakse kullerile kohaletoimetamiseks järgmisel päeval.
4.5 Tööpäevadel pärast kella 15.00 tehtud tellimusi töödeldakse järgmisel tööpäeval ja need edastatakse kullerile kohaletoimetamiseks ülejärgmisel tööpäeval.
4.6 Kohaletoimetamise ajal on kulleril õigus nõuda isikut tõendava dokumendi esitamist, et tuvastada tellimuse saaja isik.
4.7 Eesti-sisesed saadetised jõuavad ostja poolt määratud sihtkohta tavaliselt 2–7 tööpäeva jooksul alates ostu-müügilepingu jõustumisest.
4.8 Erandjuhtudel on e-poel õigus kaupa tarnida kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4.9 Kauba kohaletoimetamine toimub DHL-kullerteenuse kaudu.
4.10 Kui kaup toimetatakse ostjale sobimatus vormis (avatud pakend, kauba puudulik seisund), on ostja kohustatud müüjat kohe teavitama.

5. Tagastus
5.1. Pärast tellimuse kohaletoimetamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud leping 14 päeva jooksul ära lõpetada.
5.2. Kauba tagastamise kulud kannab müüja.
5.3. Taganemiseks on vajalik Kliendil saata taganemise avaldus e-posti aadressile beaumonde@npm.ee.
5.4. Kauba tagastamisel kehtib põhimõte, et tagastamine toimub samal viisil, mil kaup ostjale toimetati.
5.5. Müüja ei ole kohustatud tagastamisega soetud transpordi kulusid Kliendile hüvitama.
5.6. Müüja kannab tagastatud Toote eest ja tarne kulud tagasi Kliendi arveldusarvele 14 kalendripäeva päeva jooksul alates taganemise avalduse laekumisest. Klient on kohustatud tagastatud kauba toimetama Müüjani 14 kalendripäeva päeva jooksul arvates taganemisavalduse saatmisest. Kui Tooted ei ole nimetatud tähtaja jooksul Müüjani jõudnud, pikeneb tagasimakse tähtaeg päevani, kui Tooted on Müüjani jõudnud. Tagastatav Toode ei tohi olla kasutatud, rikutud, samuti määrdunud või muude kasutamisjälgedega. Toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – juhend, sertifikaat, jne).

6. Ostu sooritamine
6.1. Klient valib e-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
6.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis klikkida nupul „Edasi maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele. Pärast nõutud andmete sisestamist tasub Klient Toote eest internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab tellimuse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
6.3. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
6.4. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
6.5. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. E-poest tehtud ostude eest saate tasuda Eesti pankade pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB Pank, LHV, Luminor, Coop,) ning VISA ja MasterCardi maksekaartide abil. Tasumine toimub väljaspool e-pood’i turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole. E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.